Met het branchecertificaat garanderen de KSF (Klantenservice Federatie) en de deelnemende organisaties het basisniveau van medewerkers die direct klantcontact hebben. Klanten ervaren tenminste een basisniveau aan klantvriendelijkheid, deskundigheid en oplossingsgerichtheid bij ieder contact dat ze hebben met een KSF-gecertificeerde medewerker. Deze e-learning betreft de theoretische kennis die nodig is om voor het theorie-examen van de KSF te slagen.

Even in het kort over de e-learning Theorie KSF Branchecertificaat A

Wij bieden dankzij memory anchoring een leuke en individuele leeroplossing voor klantcontactmedewerkers, omdat de e-learning zodanig is gebouwd dat deze zich aanpast aan het kennisniveau en het leertempo van de deelnemer. De training is erop gericht om de kennis waar het om gaat goed en lang te onthouden. Voor deze leeroplossing wordt gebruik gemaakt van de beproefde MemoryAnchoring® technologie van Woonoz. Wij bieden met deze e-learning de essentiële handvatten die je nodig hebt om makkelijk(er) te communiceren. Het is eenvoudig in gebruik, persoonlijk en overal toegankelijk. Een compleet aanbod in online learnings over o.a. Luisteren-Samenvatten-Doorvragen (LSD), klantgerichtheid, gesprekstechnieken en een breed aanbod in relevante klantcontact content ter inspiratie. 

de e-learning Theorie KSF Branchecertificaat A bestaat uit de volgende onderwerpen

De onderwerpen van de e-learning zijn verdeeld over 2 modules van ieder 5 hoofdstukken. Bij elkaar dekken deze onderwerpen de volgende vier KSF-eindtermen:
  • Communicatieproces;
  • Uitgangspunten van klantenservice;
  • Vigerende (wettelijke) regelgeving  in de klantenservice-omgeving;
  • Veel gebruikte begrippen in de contactcenterbranche.

Jij ná de e-learning

  • Je hebt kennis van het communicatieproces.
  • Je bent op de hoogte van de uitgangspunten van klantenservice.
  • Je bent op de hoogte van de vigerende (wettelijke) regelgeving  in de klantenservice-omgeving.
  • Je hebt kennis van de contactcenterbranche en de daar veel gebruikte begrippen/vaktaal.

Bepaal je eigen programma!

  • De e-learning is uiteraard locatie onafhankelijk, dus vanuit je luie stoel, in de trein of op de bank makkelijk via je mobiel bereikbaar. Komt het even niet uit? Ga je straks weer verder!  
De kosten voor de e-learning is eenmalig € 90 met een looptijd van een jaar. Dit betekent dat je na het ontvangen van je login gegevens een jaar lang onbeperkt en ongelimiteerd kan leren! 
Om het branchecertificaat daadwerkelijk te behalen dient een theorie en een praktijk examen afgenomen te worden. Dit gaat buiten ons om. We kunnen je uiteraard verdere ondersteuning bieden door middel van examentraining of advies geven hoe dit binnen de eigen organisatie het beste kan.
In het kort +

Even in het kort over de e-learning Theorie KSF Branchecertificaat A

Wij bieden dankzij memory anchoring een leuke en individuele leeroplossing voor klantcontactmedewerkers, omdat de e-learning zodanig is gebouwd dat deze zich aanpast aan het kennisniveau en het leertempo van de deelnemer. De training is erop gericht om de kennis waar het om gaat goed en lang te onthouden. Voor deze leeroplossing wordt gebruik gemaakt van de beproefde MemoryAnchoring® technologie van Woonoz. Wij bieden met deze e-learning de essentiële handvatten die je nodig hebt om makkelijk(er) te communiceren. Het is eenvoudig in gebruik, persoonlijk en overal toegankelijk. Een compleet aanbod in online learnings over o.a. Luisteren-Samenvatten-Doorvragen (LSD), klantgerichtheid, gesprekstechnieken en een breed aanbod in relevante klantcontact content ter inspiratie. 

Inhoud +

de e-learning Theorie KSF Branchecertificaat A bestaat uit de volgende onderwerpen

De onderwerpen van de e-learning zijn verdeeld over 2 modules van ieder 5 hoofdstukken. Bij elkaar dekken deze onderwerpen de volgende vier KSF-eindtermen:
  • Communicatieproces;
  • Uitgangspunten van klantenservice;
  • Vigerende (wettelijke) regelgeving  in de klantenservice-omgeving;
  • Veel gebruikte begrippen in de contactcenterbranche.

Resultaat +

Jij ná de e-learning

  • Je hebt kennis van het communicatieproces.
  • Je bent op de hoogte van de uitgangspunten van klantenservice.
  • Je bent op de hoogte van de vigerende (wettelijke) regelgeving  in de klantenservice-omgeving.
  • Je hebt kennis van de contactcenterbranche en de daar veel gebruikte begrippen/vaktaal.

Programma +

Bepaal je eigen programma!

  • De e-learning is uiteraard locatie onafhankelijk, dus vanuit je luie stoel, in de trein of op de bank makkelijk via je mobiel bereikbaar. Komt het even niet uit? Ga je straks weer verder!  

Praktisch +

De kosten voor de e-learning is eenmalig € 90 met een looptijd van een jaar. Dit betekent dat je na het ontvangen van je login gegevens een jaar lang onbeperkt en ongelimiteerd kan leren! 
Om het branchecertificaat daadwerkelijk te behalen dient een theorie en een praktijk examen afgenomen te worden. Dit gaat buiten ons om. We kunnen je uiteraard verdere ondersteuning bieden door middel van examentraining of advies geven hoe dit binnen de eigen organisatie het beste kan.

E-learning Theorie KSF Branchecertificaat A Vlirdens Campus https://vlirdenscampus.nl

Deze KSF georiënteerde e-learning betreft de theoretische kennis die nodig is om voor het theorie-examen van de KSF te slagen.

E-learning Theorie KSF Branchecertificaat A Vanuit huis of je werkplek Training-professioneel-klantcontact

Meer weten?

Naar contactformulier