In deze training leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat. Het motiveert je om elke klacht op te lossen!

Even in het kort over de training Klachtafhandeling

Deze training motiveert je om elke klacht op te lossen en alle kansen tot extra sales en binding aan te grijpen. Hierdoor begrijp je makkelijker de gestelde doelen en targets, zowel vanuit het perspectief van de organisatie als vanuit de klant. Ook weet je de juiste reactie te geven op alle soorten situaties die in je werkveld voor kunnen komen.

Deze onderwerpen komen aan bod

Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.
  • Persoonlijke leerdoelen
  • De aard en oorzaak van een klacht. En de waarde ervan.
  • De verschillende mensen en wensen achter elke klacht
  • Oplossen, ‘nee’ verkopen en een tevreden klant creëren.
  • Klantbinding & retentie
  • Realiseren van meer verkoop en binding binnen het klachtgesprek; structuur & aanpak
  • DANCE® als middel om klachten om te zetten naar kansen
  • Praktijkcases
  • Feedback, tips & tricks

Jij ná de training Klachtafhandeling

Je bent gemotiveerd om elke klacht op te lossen en alle kansen tot extra sales en binding aan te grijpen! Je begrijpt makkelijker de gestelde doelen en targets, zowel vanuit het perspectief van de organisatie als vanuit de klant. Ook weet je de juiste reactie te geven op alle soorten situaties die in je werkveld voor kunnen komen.

Ruimte voor jouw leervragen

Aan de start inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen je hebt en speelt hier tijdens de training op in. Om deze reden tonen we hier geen vast opgesteld programma. We behandelen de punten vanuit het tabblad "Inhoud ". De volgorde waarin we dit aanbieden is afhankelijk van de leervragen die er leven in de groep.

Tijdsinvestering en voorbereiding

De studielast van deze opleiding beslaat 1 dag.  Uiterlijk 2 weken voor dat de training start, hoor je van ons wat de exacte voorbereiding inhoudt.

Certificaat Training Klachtafhandeling

Na je training ontvang je een deelnamecertificaat per mail.
 
In het kort +

Even in het kort over de training Klachtafhandeling

Deze training motiveert je om elke klacht op te lossen en alle kansen tot extra sales en binding aan te grijpen. Hierdoor begrijp je makkelijker de gestelde doelen en targets, zowel vanuit het perspectief van de organisatie als vanuit de klant. Ook weet je de juiste reactie te geven op alle soorten situaties die in je werkveld voor kunnen komen.

Inhoud +

Deze onderwerpen komen aan bod

Uiteraard is dit een voorbeeldprogramma en kunnen de onderwerpen naar wens en behoefte worden aangepast.
  • Persoonlijke leerdoelen
  • De aard en oorzaak van een klacht. En de waarde ervan.
  • De verschillende mensen en wensen achter elke klacht
  • Oplossen, ‘nee’ verkopen en een tevreden klant creëren.
  • Klantbinding & retentie
  • Realiseren van meer verkoop en binding binnen het klachtgesprek; structuur & aanpak
  • DANCE® als middel om klachten om te zetten naar kansen
  • Praktijkcases
  • Feedback, tips & tricks

Resultaat +

Jij ná de training Klachtafhandeling

Je bent gemotiveerd om elke klacht op te lossen en alle kansen tot extra sales en binding aan te grijpen! Je begrijpt makkelijker de gestelde doelen en targets, zowel vanuit het perspectief van de organisatie als vanuit de klant. Ook weet je de juiste reactie te geven op alle soorten situaties die in je werkveld voor kunnen komen.

Programma +

Ruimte voor jouw leervragen

Aan de start inventariseert de trainer welke persoonlijke leerdoelen je hebt en speelt hier tijdens de training op in. Om deze reden tonen we hier geen vast opgesteld programma. We behandelen de punten vanuit het tabblad "Inhoud ". De volgorde waarin we dit aanbieden is afhankelijk van de leervragen die er leven in de groep.

Praktisch +

Tijdsinvestering en voorbereiding

De studielast van deze opleiding beslaat 1 dag.  Uiterlijk 2 weken voor dat de training start, hoor je van ons wat de exacte voorbereiding inhoudt.

Certificaat Training Klachtafhandeling

Na je training ontvang je een deelnamecertificaat per mail.
 

Training Klachtafhandeling Vlirdens Campus https://vlirdenscampus.nl

In deze training leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat. Het motiveert je om elke klacht op te lossen!

 

Training Klachtafhandeling Incompany

Meer weten?

Naar contactformulier